Pomoc
Serwis: 0801 100 500 lub +48 52 34 99 499 pn - pt godz. 8:00 - 18:00
Wstecz
Spis treści

Grupy użytkowników

SuperUser ma możliwość definiowania grup pracowników, wykorzystywanych w późniejszych krokach przy konstruowaniu kryteriów dla podpisywania dokumentów. Okno umożliwia utworzenie, usunięcie lub zmianę nazwy grupy, oraz przypisanie użytkowników do grupy.Definicja grupy rozpoczyna się od określenia nazwy tworzonej grupy. Po zatwierdzeniu wprowadzonej nazwy przyciskiem Dodaj w dolnej części ekranu wyświetlona zostanie lista wszystkich zdefiniowanych pracowników.Przydział pracownika do tworzonej grupy polega na zaznaczaniu odpowiednich checkbox'ów znajdujących się z lewej strony listy użytkowników. Dodatkowo, w przypadku modyfikacji zawartości danej grupy, zaznaczone szare checkbox'y odpowiadają pracownikom, którzy już należą do grupy.

Pozostałe funkcje dostępne z poziomu tego ekranu to:

Zmiany w definicji grup użytkowników wymagają uwierzytelnienia certyfikatem.